2015. március 7., szombat

Kezdet...






Itt vagyok én az örök álmodozó, a szeszélyes kiismerhetetlen " művész ". Legalábbis az emberek így
jellemeznek. 
Hobbim az írás és a videó készítés | Videoficceim | .
Nem is én lettem volna, ha nem állok elő azzal az ötlettel, hogy a video történeteimet írjuk meg rendesen is. Mert hát köztudott rólam, hogy - isten tudja miért - szeretem túlterhelni magam. Na mindegy ez lényegtelen. :D
Szóval most,hogy ezt így kitaláltam valószínűleg többet fogok kockulni, mint eddig valaha,na de nem baj. Persze ez nem jelenti azt, hogy gyorsan írok/készítek videot. Mert hát az az igazság, hogy a net teli van hülyeségekkel, amik elvonják az ember figyelmét így nem azzal foglalkozik amivel kéne. 
 Na, de az elhatározásom megvan + a lelkesedésem szóval, ha szerencsétek van havonta kaptok majd részt is. - de nem ígérek semmit! :D -




Na akkor én most megyek írni, hogy ne legyen ennyire üres ez az oldal...ha már megcsináltam....














Amit még tudni kell, hogy én imádom a Love Story-t szóval minden történetemben van szerelmi szál. Nagyrészt még +18-as
rész is előfordulhat, szóval csak óvatosan olvasgassatok. ;)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése